tisdag 18 augusti 2009

11k löpning!

Knappt två veckor kvar till Tjejmilen och jag är som vanligt sent ute med uppladdningen - löpningen. Tycker det är ganska kul att springa men känner mig tung, så det tar emot att ge sig iväg på längre sträckor. Men igår kväll när det regnade och jag kände mig lite depp så var jag tvungen att rensa skallen lite...och det gör jag faktiskt när jag springer, många som inte tror det funkar men - it does! Sprang 11km i terräng a la Uppsala (dvs platt och max 1 backe) och det kändes helt ok. Lite ont i ryggslutet, inte helt bra där än sen jag fick ont i Norge 2004, men springer jag några mil kanske det släpper... Jag vill ju orka och det är så mycket skönare att springa ute än på gymmet (även när det spöregnar som igår). Idag ska vi sitta på UNT och skriva hela dagen sen tänkte jag hinna gymma innan det förhoppningsvis blir riktigt god middag hos Lotta. Både Anders och Andreas lagar ju proffsig mat så jag hoppas dom inte bangar :) När jag tar en titt på mitt schema framöver blir jag nästan lite mörkrädd i jämförelse hur jag haft det på senaste. När ska Chris hinna med något annat än skola, praktik och jobb? Tur att jag är Miss Hinna-med-allt-på-ett-eller-annat-sätt =) Idag ska jag skriva in mig på Norrlands Nation så jag får mitt kårleg, ska läsa en kurs som heter Fysiologi, kost och hälsa i höst. Skoj!

1 kommentar:

carola sa...

OJ, ska du plugga dubbelt upp i höst! Vad duktig du är, låter JÄTTEINTRESSANT med fysiologikursen =)

Ses på torsdag!

Puss å kram