söndag 2 augusti 2009

Hem söta hem

Äntligen hemma, skönt att komma hem till min egen säng faktiskt. Blev ju tvingad att ta den inte så härliga, sega Ybussen hem till Uppsala eftersom alla tågen var slut.. :( Och Fia fick inte nån biljett så jag hade inget roligt sällskap. Fick alltså släpa väskor och wakeboard från Willy's hem hit och det var lite tungt. Men det gick. Kom hem hit till sist och hade faktiskt en ganska skön bonusdag i Haga/Sundsvall så jag ska inte klaga. Johanna och Lars var på brunch med alla bröllopsgäster och sen åkte dom vidare på semester till Åre. Jag slappade och fick besök av söta Emelie som kom med paket :) Ett par virkade sockar, du är bara bäst vännen, tusen miljoner tack jag kommer använda dom varje dag!! Innan jag åkte lagade jag och Freddie middag, Flygande Jacob och mums mums va gott det blev. Såg till att få med mig en matlåda också så man har lunch imorrn. Ser fram emot en ny och rolig vecka med start imorrn. Det är verkligen inte alla veckor man har en date på schemat och extra roligt när det är på en måndag som inte alltid är veckans bästa dag. Jag har sett fram emot och väntat på den här daten ett tag nu, så förväntningarna är uppe bland molnen :) Men det är som det ska vara, jag är i allafall helt säker på att det kommer bli superkul och många skratt hela kvällen!♥ Roliga killar är bra killar i mina ögon och jag har redan skrattat gott. Jag har faktiskt en mycket BRA känsla att den här veckan kommer bli väldigt bra på många sätt, och med en skojig avslutning i Göteborg nästa helg då jag får träffa många härliga vänner som jag inte sett på länge! Men nu stängs mina ögonlock för att orka med Budgetering & Kalkylering i 7h imorgon! Yey! Och frisk ska jag vara imorgon, snälla snälla!

Inga kommentarer: