torsdag 27 augusti 2009

Kick off!

Imorgon bär det av på kick off med UNT. Det enda vi vet är att vi ska ha oömma kläder. stövlar och regnkläder (som Chris inte har här tyvärr) och att temat är "livet på kanten"... hmm... spännande! Har först reflektion på morgonen och sen åker vi kl.13 och kommer hem lördag kväll. Skoj att vi som projektgrupp får haka på! Idag har jag inte gjort mycket vettigt förutom min och My's springtur. 8km och det gick ok men sen var vi båda helt slut när vi sprang på stan och letade färgglada svettband till söndag. Någon som vet var man kan köpa det och randiga knästrumpor typ fotbollsstrumpor fast mer crazy färger? =) Jag gick på Ragga Dancehall ikväll och det var en annan variant av ragga motför det jag gått på innan. Det här var verkligen jamaicanskt och mer manligt, tänk er gorilla-style. Inge dutty whine som man är van vid och inget "titta-i-spegeln-och-kolla-så-lågt-jag-går" utan men bara gunga en massa och mina ben skakade av trötthet. Men, alltid skoj att dansa och 2 liter svett kom väl ut där med, ac saknas i lokalerna och det märks på mig... puh! Sen gick jag hem till Lotta och såg film med henne, Andreas, Per, Kristoffer och Lovisa. Dom hade ätit upp alla pannkakor så jag fick kladdkaka till middag. Fint det. Den gick ner, Lottas kladdkaka är godast jag fattar inte hur hon lyckas så bra? Tyvärr kanske man ska säga... :) Köpte ett mixerbord till lillebror idag också som han fixat via Blocket, ska bli roligt att hälsa på honom i Stockholm på söndag. Han verkar trivas på KTH och det är ju kul. Jag saknar honom i Uppsala men antar att vi kommer ses en hel del ändå. Han kommer bo granne med Fia sen :) Natti natti!

Inga kommentarer: