onsdag 5 augusti 2009

2 dagars mitt i veckan

Inte likt vanliga Chrissan, men okej då :) Igår blev det en minst sagt spontan utgång med Fredrik och Mats som kanske inte var i lugnaste laget. Det var bad i Fyrisån (nej inte av mig) och kannor med öl... är det sommar så är det! Det var inte jättelätt att kliva upp till skolan imorse men jag hade det inte värst... Nu kommer snart delar av klassen hit och det ska bjudas på lite öl och rosé... kanske spela kubb i det härliga vädret. Helt otroligt härligt med en vecka av hetta jag älskar det!!! Sen blir det lite dans på Birger där jag inte varit på evigheter om man inte räknar gången efter simmet då jag var helt borta av trötthet. Ser fram emot en rolig kväll, veckan är top notch so far och med en avslutning i Göteborg kan det inte bli fel!

Inga kommentarer: