fredag 7 augusti 2009

Göteborg!

Nu drar jag och Lotta till Götet för att spana in Madonna imorgon och för att umgås med världens bästa Gino bland andra! Det ska bli så kul att äntligen ses igen, tyvärr blir det inge cruisin' i Jesus men spårvagn duger :) Naja och Bella ska också dit och sen ska vi bo hos David så vi blir ett roligt gäng! Det var hundra år sen jag var där sist så det ska bli kul att hänga lite i stan också. Solen fortsätter skina och veckan har varit lovely... Kollade in Timbuktu igår och han är ju en glädjespridare på scenen, härligt! Sen hade jag mysigt besök igår kväll som drar upp smilbanden lite extra på mig just nu :)
Enjoy every flippin' moment...

2 kommentarer:

Märy the houseowner sa...

Tjoho!
Aldrig fel med 2-dagars och fy fan vad ni kommer att ha det bra på Madonna!

Shake it för mig oxå :)

I en perfekt värld så hade jag också varit där och hoppat till Madonna men tur att ni är där och upplever det åt mig åtminstone.

Ha en kanonhelg :)

Josie1 sa...

Hoppas du hade kul på madonna och att götet är härligt!!! PUSS