onsdag 19 augusti 2009

Ja det var ju svensk sommar...

....vilket betyder regn ena dagen och sol den andra =) Ikväll var det SOL ute, jag och My tog en springtur som tyvärr fick avbrytas på slutet för My fick så ont i magen. Hon och Patric har varit i Egypten en vecka och där får man ju i sig den ena läskiga bakterien efter den andra... :( Hoppas hon är frisk till imorrn!
Lite bilder från i fredags, Bella's födelsedagskalas på taket...
Partyhunden nr1 är alltid med oss :)
Fin utsikt och fint par, Isabella och Klas!
Andreas var så trött och det syns ju tydligt här, han sover till och med när han ska äta tårta :) haha! Lotta fick en ny tröja av sin mamma, supersnygg och billig - 1 800kr. Joråsatte! Mary, jag och Bella ställer också upp på kompisbild. Peran hamnade visst utanför :)
Här står han och fotar Uppsala!
Det snygga kortet som vi gjorde till födelsedagsbarnet med en rolig text om allt som är "Bella"
Den lugna kvällen blev inte så lugn efter att jag, Lotta och Mary hamnade på Anders (Lottas vän fr Hong Kong) kontor där det ser såhär snyggt ut...
Billy var också välkommen såklart!
Och bubblet korkades upp!
Det blev en riktig myshörna där i soffan, en annan kan ju inte sitta still många sekunder så jag lekte DJ :)
En kväll jag fick ångra dagen efter då det bar iväg till Sthlm och V-ås för 50 års kalas och mitt huvud värkte en del... Men men spontana fester är ju de som brukar vara mest lyckade. Lotta blev lite halt bara :) Imorgon ska jag åka till Sthlm efter jobbet och träna och träffa den här galningen.... KATTA, som jag bodde med i L.A. Hon är hemma några dagar till så det ska bli så kul att ses, var ju evigheter sen!!!!! På den här bilden håller hon på att bränna upp sin mun efter att ha ätit något väldigt starkt... vi var på en annorlunda fest i en backyard i Venice-07 och fick med oss en hel del roliga minnen därifrån :) Har saknat dina galna upptåg Katta så det ska bli roligt med en update imorrn!

Inga kommentarer: