lördag 21 juni 2008

En midsommardag..


...Back at work!
Att jag aldrig blir kvitt min hosta och min hesa röst!! Blir galen!!
vaknade tung i huvudet idag, nästan som att jag skulle ha festat igår fast det gjorde jag verkligen inte...:-( undra om jag bara är trött?

Cyklade hem och åt en micropaj och såg "Garden State" i sängen. Myspys film, se den! Natalie Portman var ju helt otroligt charmig och söt.

Höll på att försova mig imorse och nu sitter jag på jobbet med alldeles för lite mat med mig så undra om Willy's har öppet idag? Då blir det en cykeltur dit sen för att handla lite mat. Jobbar till kl.21 ikväll och om jag orkar sen så möter jag upp Naja som är i stan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!! Hoppas du hade en mysig midsommar igår - det hade jag!! :) JObba inte ihjäl dig nu... trevlig helg!!! :) Puss & Kram!

Anonym sa...

Hej gumman,
Hoppas du får en bra dag på jobbet, jobba inte för mycket nu.

P.S kolla vem som har skaffat blogg ni ;) kramar