tisdag 10 juni 2008

Imorgon gäller det!

Sveriges första EM match! Spännande! Jag och Fia satt här hemma och såg Italien - Holland ikväll på vår nya 46" tv som känns sjukt stor =) En lyx man bara får när man är hemma...min gamla tv står på övervåningen och den borde jag kunna sno tillbaka nu tycker jag! Matchen var bra med tre snygga mål och jag hoppas vi vinner imorrn!!!!! Jag har promenerat med Casper en massa idag och hann även ner på stan för en lunch med pappa, en shoppingtur med syster, ett besök hos storebror på banken och en sväng med Fia. Träffade även på Conny som jag inte sett på 1,5 år. Trevligt! Jag spanade in min festlokal tidigare idag också, den är grym och jag längtar redan tills jag får börja pynta för party! Kommer bli sommarens höjdpunkt! Nej, nu ska jag prata klart med Fia och Marre på msn och sen sova lite, blev inte mycket av det inatt då jag fick oväntade meddelanden på msn som höll mig vaken ett tag...man kan ju fundera tills man dör alltså... Imorgon ska jag och Casper åka ut till farfar och umgås med honom, mysigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå vad skoj att du varit i festlokalen och spanat =) Jag och Madde ska iväg nu till CVS...ska börja köpa lite grejer till dig nu..ska ta mig till en riktig partyaffär oxå hihi! På partyaffären på the Grove hade de juriktigt snygga grejer! Ses snart. puss