måndag 23 juni 2008

U life me Up!

Nu kan man inte vara säker i Sverige längre - Gino har landat =)

Blev så glad när han ringde idag, känner verkligen hur mycket jag saknar att prata med honom...gå in på hans rum och störa lite, höra honom smälla i dörren eller skrika lite sådär lagom på härlig göteborgska...och se han vara helt hysterisk och flippa ur totalt. Eller bara höra hans garv, haha skrattar bara jag tänker på allt tokigt han sagt och som vi alla skrattat åt. Speciellt jag, Frida och Gino! Frida, som snart kommer hit en sväng hon med =)
Skulle vilja åka ner till Göteborg NU och bara ligga och snacka en massa med honom hela natten!!!
Men som tur är kan jag ringa honom en massa nu och sen ses vi ju snart också!
KUL att du är hemma en sväng, Gino!!!!

Annars har dagen varit allt annat än bra... vaknade av att jag knappt sovit utan bara hostat. Det gör ONT att andas och jag är inte alls pigg så imorgon blir det till att gå till doktorn. Var nära att sjukskriva mig idag men vill inte ligga hemma så jag slipper helst. Kanske inte så smart med tanke på att jag har ett jobb där man måste prata konstant... men men. Hoppas jag får medicin imorgon så jag är pigg snart igen!

Nu ska jag dricka femte koppen te....

Inga kommentarer: