tisdag 3 juni 2008

Sommarkänsla!


En bild från i lördags när vi åkte båt i Saltsjöbaden. Säger som Lotta att det var världens bästa helg vi hade! Jag tycker det är så kul när vänner från olika håll samlas och det klickar direkt. Då blir jag riktigt GLAD och känner faktiskt att jag är i precis den ålder jag vill vara nu då vi kan göra så mycket tillsammans!
(Sen behöver jag alltså inte bli så mycket äldre nu,tack!)

Tränade tidigt imorse och det var så skönt, kom till jobbet utvilad och glad. Jobbade till 2130 sen svängde jag förbi Lotta på vägen hem och surrade lite.
Solen bara skiner och ser inte ut att gå i moln än på ett tag. Alla lyser upp och det enda man vill göra är ju att vara ute, skulle gärna spela fotboll eller basket till helgen :-)

Nu ringde Naja och vi spånar lite ang. min 25-års fest. Den ska planeras mer i helgen, längtar!
Godnatt!

Inga kommentarer: