måndag 30 juni 2008

Måndagsmood

Jaa ja hörrni, sååå spännande är inte min och Ginos nya pakt. Den håller vi för oss själva men en vacker dag kanske ni får se den träda i kraft, mohaha.. Vi har ju varit heartbroken båda två i vår så vi försöker hjälpa varandra upp till toppen igen, that's what friends are for!
Ni är ju så många som säger så söta saker till mig och piggar upp mig och det är jag så glad för. Skulle vilja ta med alla mina kompisar till en stuga nånstans och bo där med er tills jag har glömt hur kasst jag känt mig, alla jobbiga saker som stör min hjärna och verkligen kunna starta ett helt nytt liv med nya friska tag sen!
Men samtidigt vet jag ju att det kommer komma många tillfällen i framtiden då saker är minst lika jobbiga och man kan inte fly från dem, och det vill jag inte heller för det som inte dödar, det härdar - som man säger =) Det är bara det att när man är mitt uppe i något och inte mår så bra så är det svårt att se ljuset och att det ska komma något bra ur det i framtiden. Men det vet jag ju att det oftast gör. Jag är realist och man väljer verkligen själv hur man ser på saker och ting här i världen, ingen annan kan styra ens känslor eller uppfattning. Magkänslan har väldigt ofta rätt och den ska man lita på i de flesta fall tror jag!
Nu har jag en fullspäckad vecka framför mig och jag ska samtidigt försöka bli helt frisk vilket just nu känns som en omöjlighet. Men jag skulle inte vilja ha en annan vecka än den jag har framför mig nu, det blir mycket kul! Synd bara att tågbiljetter blivit så dyrt... man blir ju ruinerad! :-(

3 kommentarer:

Josefin sa...

Men Chrissan, du förstår väl att du framöver är vår forever-to-be-partyplanner? Så jag litar på att du styr upp lördagen ;)

Nejdå, vi får prata ihop oss! Vi kanske tappar lilla Josse men Elin kanske är på! Visst då? ;) Kommer bli GRYMT kul iaf, längtar! Vi kör hela racet, förfest och efterfest tills vi åker tillbaka...hehe.

Pussar och kramar fina du!

Anonym sa...

Jag tror jag vet vad er pakt är =( kan ju inte var sååå svårt att lista ut egentligen =)

Ha det bäst och krya på dig nu. Ses vi nästa helg hos Madde?

Kram kram

Josie1 sa...

Nä ingen liten josse får tappas, jag kan inte missa en kväll med mina favorit tjejer. Saknar er så mycke så I will be there. Förfest, fest och efterfest !!!! PUSS PÅ ER


(blir de bekvämt eller klackar?)