tisdag 24 juni 2008

Sex & The City filmen

Den levde upp till alla förväntningar!
Jag, Lotta, Maria, Andreas och Simon såg den ikväll och man blev ju så glad av hela filmen!

Ska inte avslöja för mycket men allt som var bra i serien blir ännu lite bättre i filmen =)

Big & Carrie är ju så snygga och hennes garderob skulle man ju kunna göra mycket för. Fast jag tar hellre hennes nya walk-in-closet än hennes kläder som säkert bara skulle se komiska ut på mig. Men garderoben...herregud, en sån ska jag ha!!
(Okej, jag kan ta takvåningen i New York också då...) ;-)

Läkarbesöket imorse gick bra, jag har inte lunginflammation så nu är det hostmedicin, brustabletter och Panodil som gäller framöver. Jag ska bli frisk och kvitt min hesa röst och besvärliga hosta!


Idag är det exakt EN månad tills jag fyller 25... tiden går fort mina vänner!

Inga kommentarer: