onsdag 18 juni 2008

men man kan ju inte bara ge upp....


...här har vi Gino, deppig efter Sveriges förlust mot USA i L.A. i januari. Vi var där och vi frös.

Jag är glad att jag inte åkte till EM kan jag säga.

Pinsamt dålig match idag och det såg inte ens ut som att Sverige ville vinna utan det såg mer ut som att Lagerbäck sa något i stil med: "Nej men gubbar nu tar vi och åker hem och firar midsommar istället...."
Ännu en gång är Sverige utslaget. Man undrar ju om man nånsin ska få uppleva en svensk succé. Det betyder ju inte ens GULD i vårt land utan brons räcker har vi ju bevisat.... men inte ens det fick vi denna gången heller.

Jag såg matchen med Lotta och Mary och vi gled väl in på lite andra samtalsämnen allt eftersom matchen dog ut...

Imorgon åker jag till Stockholm för en lunch med två gamla kollegor - Lukas och Marie - och sedan är det dags för JAY-Z konserten!
Den har jag sett fram emot länge nu och jag hoppas han lever upp till förväntningarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Sverige!! (England är fotbollsnation och kom inte änns till EM.. lite att tänka på!)