fredag 20 juni 2008

ROC was in the building tonight!

Precis kommit hem från Stockholm och Globen.

Jay-Z imponerade STORT på scenen ikväll. Min första riktiga hiphop konsert och det var mer röj än nånsin innan. Som att vara på nattklubb tillsammans med 10 000 andra ungefär. ÖS!

Han klev in på scenen med enorm pondus och bara ägde rakt igenom hela showen. Han behövde inte ens röra på sig speciellt mycket och hade endast en sidekick som klev in under två låtar. Annars var det han och micken. Grymt!
Och snacka om att han har många hits, varenda låt är ju bra men en favvo blev "Excuse me" som han tillägnade alla swedish ladies....

Jag ångrar inte en sekund att jag gick för det var hur bra som helst och jag saknar att lyssna på bra hiphop så nu ska jag göra lite nya spellistor.
Jag hade hoppats på ett extranummer i form av "Crazy in love" då Beyoncé dyker upp på scenen...men vi fick i allafall höra "Umbrella" som han gör med Rihanna och den gjorde han BRA även utan henne. Publiken sjöng ju så det räckte!
Åh jag vill gå på mera konserter i sommar, det är så galet kul!

Nu sitter Sara, nyss hemkommen från L.A., och My på My's rum så jag ska prata lite mer med dom innan jag ska sova. Jobbar ju hela dagen imorgon, ingen midsommar här inte :-(

Jay-Z's efterfest håller just nu på i Djursholm, 500 inbjudna gäster som ska vara vitklädda (syndes i publiken vilka de var kan man säga) och har man en bil som är värd mindre än 1 miljon kronor får man inte parkera den utanför festen....! Då kan vi ju konstatera att parkeringen kommer vara så gott som tom förutom på Jay-Z's egna bilar då.... ;-)

Inga kommentarer: