onsdag 25 juni 2008

Inte för att jag gillar briefs...

..men den här fasaden skulle jag gärna ha här hemma! Han blir ju enormt bra på bild, Becks!

Min söta vän och frisör Henriette hörde av sig ikväll med ett erbjudande om att fixa mitt hår imorgon. Hon är höggravid och har varit med om några jobbiga saker senaste tiden så jag hade bara tänkt besöka henne med lite fika, men sen så verkar det som hon orkar klippa lite och då blir jag bara glad! Hon bär på en liten Gabriel och han kanske tittar ut på MIN födelsedag =) Hur som helst ska det bli kul att se henne imorrn, hoppas vi hinner en fika på stan efteråt!

Det blev pannkakor med glass här hemma för mig, My & Patric - mums!
Jag såg fotbollen medans turturduvorna somnade så sött i My's säng..jag skulle tagit ett kort på dom när dom låg där =)


Jag ser fram emot fyra lediga dagar nu då jag får vila mina stämband och förhoppningsvis bli frisk. Saknar att träna och ha energi till annat, det har minst sagt varit uppförsbacke h e l a våren nu. När ska det vända? undrar jag men inser samtidigt att allt har sin gång och jag kan inte påverka så mycket mer än min inställning.
Hoppas på SOL i helgen så jag får använda mer av mina fina sommarkläder.
Kul att Tyskland vann förresten, men synd att EM är slut snart... Beckham lyste med sin frånvaro på planen men han ser ju rätt bra ut på fasader också så vi gråter inte för det ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Forget boxers!!! There's a new Man/Style in town ;) haha