torsdag 17 juli 2008

Come to mami!

Plötsligt stod dom bara där! Skorna som jag letat. Ett par bruna, sköna, somriga och lagom nätta små saker. På REA. Kan det bli bättre? Vagabond har helt klart de skönaste skorna i Sverige tycker jag.
Dom ropade försiktigt på mig så självklart kom jag och räddade dom från hyllan och tog med dom hem till min samling. Hehe. Fina va?!
Nu är Lotta och Tove med co: på väg till Halmstad och jag hade mer än gärna följt med men jag vill ju ännu hellre bli frisk så det var ju lika bra att jag inte har semester!
Jag var hos Lotta igår, det var ett år sen hennes pappa gick bort igår så vi umgicks lite. Drack självklart en kopp vaniljlatte på hennes altan, mums. Sen hjälpte jag henne att bränna ut skivor till resan och välja ut kläder. Detta ständiga problem vi tjejer har. Är det så att vi alla egentligen bara har för mycket kläder att välja på eller är vi bara kassa på att bestämma oss?
Men det är ju så mycket att ta hänsyn till, kommer det vara varmt, kallt, vill man vara uppklädd eller inte osv. Så jag tycker inte att det är så konstigt om man har svårt att välja vad man ska ha på sig. Själv känner jag nu att jag måste passa på att använda mina sommarkläder innan det är höst och för kallt. Så nästa vecka är det bara att dra med sommargarderoben hem till Sundsvall och hoppas på SOL hela veckan lång! (Det är klart det blir sol när jag fyller 25!)

På lördag fyller min söta syster 19 år så idag ska jag fixa en present till henne. Och på söndag fyller lille Oliver 2 år så juli är verkligen en månad då många i min familj fyller år. Kul!
Om drygt en vecka kommer Frida från USA på Sverige besök en sväng, längtar efter att se dig vännen!

Nej, lite frukost och en dusch skulle sitta fint nu! Njut dagen, det är sommar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, shop-o-holic!
Själv måste man hålla plånkan stängd nu när du ställt till med sån jävla skiva.
Måste kika på utklädnad och bestämma mig också. Du valde ju ett ganska smalt spektra. Jo jo.

Annars är det lugnt i storstan. Regnet öser ner just nu, men hey! Vad kommer efter regn?!
That's right. Lunginflammation.
Jag driver på dig bara. Sol.

Ta hand om dig. Höres.
Nyp
/hunken