lördag 12 juli 2008

Går ju finfint det här!

Jag har nog vänt på dygnet ganska bra inför imorgon, känns lovande. Med viss hjälp av snälla människor som håller mig sällskap via msn och telefon såklart! Tack :-) Det kryper lite kroppen efter så många dagar i sängen men jag härdar ut och inser att det kommer löna sig framöver. Imorgon ska mina favvosar ha fest hos Madde i Stockholm och det känns tråkigt att inte vara där men samtidigt känns det bra att jag har sagt nej pga min hälsa. Det hade jag inte gjort för nån vecka sen ;-) Så jag önskar er en rolig kväll imorrn, darlings! Nu ska jag läsa lite Stieg Larsson innan jag ska sova igen. Har ju hållt på med 3e delen sen jag kom hem från USA och inte kommit in i den ännu. Märks det att jag inte tagit mig tid till nånting som kallas avkoppling sen jag kom hem? Skärpning, jag vet! Om exakt två veckor är det stor 25-års fest i Sundsvall! *längtar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag önskar sååå att du kunde komma ikväll men ännu mer önskar jag att du får bli frisk snart! Lycka till på jobbet ikväll/natt. puss och kram