tisdag 8 juli 2008

En sak som man inte ska göra

Tänkte jag skulle rensa lite på datorn som börjar bli full och öppnade min Photo Booth som jag inte använt på ett tag! VARFÖR skulle jag göra det nu då?????? När man blir sårad borde alla bilder som nånsin tagits under tiden med den andra personen automatiskt raderas från datorn, finns det nån knapp jag kan trycka på eller måste jag se varenda bild och "delete:a". Just nu hatar jag att det finns nåt som heter kamera. Varför har jag varit så duktig på att fota för? Varför tyckte jag det var så kul att ha bilder på när vi pussas och kramas? Det blir ju b a r a jobbigt att se och nu vill jag radera ALLT och glömma att det funnits fina bilder! Det album som jag hade tänkt göra kan ju få bli nåt annat nu... Som tur är har jag fina bilder på andra saker som känns bättre att titta på, missade ju dock att fota i helgen så ni som gjorde det får gärna skicka mig lite bilder! Jag vet att det finns många fina =) Nu ska jag ta tag i något annat...:-(

Inga kommentarer: