torsdag 17 juli 2008

Partyförberedelser

Dagen har gått i USAs tecken =) Jag och Sanna har handlat grejer och sytt lite till festen och det var riktigt kul. Ungefär som i gymnasiet när jag och Sanna alltid gjorde alla arbeten ihop hemma hos henne. Då hade vi tusen idéer från början och sen åkte vi hem till henne för att sätta igång... och av någon anledning slutade det alltid med något annat, att två trötta flickor satt i de sköna fotöljerna framför en film eller vid hennes dator där vi lekte med webcameran (som ingen annan hade på den tiden typ)...
För att inte tala om vår galna USA resa vi gjorde 2001. Idag läste vi ur Sannas dagbok som hon skrev då och jag kan inte fatta att det var 7 år sen vi var på den resan. Otroligt roliga minnen och jag fattar inte hur vi lyckades bli kallade för "the twins" överallt då! Tittade på ett kort där vi såg ut som två otroligt unga, töntar typ. Haha.

Många skratt har våra dagar alltid innefattat och idag var inget undantag. Speciellt på slutet när vi skulle försöka komponera lite sånger... då tyckte Sanna t.ex att vi skulle översätta Justins "SexyBack" med "Hon har en sexig bak..." och fortsättningen spårade ur totalt och vi bara garvade. Älskar dessa stunder. Vi hade även en rolig stund på stan då det började SPÖregna precis när vi skulle gå hem och vi hoppade runt, jag i vit tröja och Sanna i klackar. Skitsnygga med andra ord :-P Tack, galning för en väldigt rolig dag och gott kaffe som räddade mig där på eftermiddagen!

Imorgon kör jobbet igång igen och jag hade gärna varit ledig några dagar till för att kunna planera, men det blir så bra ändå och jag är bara lycklig över att jag snart är helt frisk. Yes!

Inga kommentarer: