torsdag 10 juli 2008

Tick tack, tick tack


(bara en bild som på något sätt symboliserar min känsla just nu...)

Klockan är mycket och jag borde självklart sova men käken värker och hostan kommer om jag lägger mig ner så en kopp te till och sen ska jag stänga datorn och somna.. Sov ju till 13 idag och har vilat hela dagen så jag känner mig inte så hemskt trött heller.

Har inte gjort mycket idag men tog mig i allafall till ICA och gjorde tacos hemma sen. Fick även med mig två filmer hem varav den ena var "Good Luck Chuck" med Jessica Alba bl.a och den var väl lite söt. En kärleksfilm där en är klantig och den andra spelar lite svår... =)

Imorgon måste jag tvätta mina vita sneakers som blev helt förstörda på Gatufesten. Tycker inte om smutsiga skor och nu får jag inte glömma att slänga in dom i maskinen. Ett tips är att tvätta skor i maskin på 30 grader, det går hur bra som helst!

Skulle gärna haft lite sällskap nu då det känns så tomt att ligga hemma helt själv... men det är nog bra för min del att inte prata med min hesa röst men att ha någon som kramar om en skulle ju inte vara fel... det saknar jag verkligen!
Mamma och Per ligger i ett tält vid Gimån och det lät så mysigt när mamma ringde förrut och dom hade gjort upp en eld och Casper var med och de bara njöt. DET är sommar det!


Inga kommentarer: