onsdag 9 juli 2008

Give me..

..food! Sjukt hungrig efter en dag utan föda. Har varit på väg till ICA hela dagen nu men är det inte huvudvärk som får mig att inte orka gå så är det regn utanför dörren. Men nu måste jag palla mig dit eftersom dom envisas med att stänga kl.19 på sommaren och ner till Lutis orkar jag inte gå nu. Ska faktiskt ta och göra tacos till mig själv ikväll. Ibland måste man få lyxa lite och nu när jag mår dåligt vill jag äta något gott och det var länge sen jag åt tacos. Det blir med qornfärs som jag gjort senaste gångerna och den är riktigt bra faktiskt. Jag hoppas att det finns ätmogna avokados på Folkes annars blir jag sur!! Har precis beställt alkohol till min fest så nu BER vi att den kommer i tid annars får jag handla på Systemet OCKSÅ och det känns lite onödigt jobbigt. Söta My kom hem för en stund sen och berättade att hon blivit utsedd till tärna på hennes systers bröllop nästa år. Wow! Jag längtar tills fler kompisar gifter sig så man får klä upp sig och gå på bröllop och se alla vara lyckliga och kära...hehe (jag längtar kanske inte så mkt till det, men ändå..) Det är ju så roligt att få klä upp sig och gå på finfest! Så, kan ni inte ta och fria till era sambosar nu alla som är det så jag får en inbjudan snart!!??

Inga kommentarer: