måndag 28 juli 2008

En vecka senare...

Då var man 25 år gammal då. Och jag kan ju inte påstå att jag inte tog tillfället i akt och firade för lite:-) Har inte hunnit blogga och ni var ju alla där så jag behöver inte säga så mycket om helgen heller. Bilder har jag inga men jag hoppas på att få av Er! Hela veckan var så himla lyckad och att jag alltid lyckas få SOL dagarna runt min födelsedag är ju helt fantastiskt! Nu blev jag lite ledsen för jag glömde min nya, fina basketboll som jag fick i present och som jag skulle ha här nere :-( men den får någon annan släpa med sig!
TACK alla mina fina vänner för en helt oförglömlig helg! Ni gjorde verkligen den här helgen värd allt slit och pusslande och jag hoppas ni är lika nöjda som jag är. Det var så roligt att så många kom och att alla som inte träffat varandra förut fick chansen att ses och ha roligt ihop! Vi hann med en hel del under dessa dagar och jag skulle lätt göra om det igen, snart. Men jag tror jag avvaktar en stund :-) Tack till min älskade familj också som ställde upp och slet som djur för min skull. I love you! Det har inte blivit många timmars sömn så jag känner mig trött och jag ska hoppa i säng nu och fundera lite på vad jag vill få ut av mitt år som 25-åring... Godnatt!

2 kommentarer:

Josefin sa...

TACK DU för en så fantastisk fest! Endast du skulle göra det så grymt bra, kan inte låta bli att återkomma till att jag vet din framtida sysselsättning: Festfixare ;) (Förutom vårt gym då.)

Njut nu av lugnet efter stormen och av kärleken från alla dina vänner! Massor av pussar och kramar från The Motha aka witch aka biatch.

Anonym sa...

Heeej!

Hittade din blogg =)

Tack för en trevlig fest, även om jag inte kunde delta så mkt som jag gärna hade önskat.

Hoppas att vi kan ses snart

kram kram