torsdag 10 juli 2008

Redan torsdag?

Har inte sovit många timmar inatt.. hostan är inte bra och jag försökte ständigt hitta sätt att få slut på den men inatt var det omöjligt. Det är för varmt att sova nu på dagen och jag är ganska tung i huvudet. Tur att det är en dag till kvar innan lördag då jag ska börja jobba natt och gärna vill vara frisk så jag orkar det. Fick sms av Lynne i Kanada för en stund sedan och det är ju alltid trevligt men hon skrev att killen som hon gillat i två år och som bor i England var där och hälsade på nu men han var inte alls intresserad av henne utan hon var jätteledsen och kände att allt hon hade hoppats på under sedan de sågs för snart ett år sen hade varit förgäves... Usch va jag tycker synd om henne. Hennes familj är greker och har uppfostrat henne ganska strikt när det kommer till killar och pojkvänner. Hon bor med sina två storasystrar hemma och ingen av dom tar hem killar. Det är väl så att hon aldrig nånsin har presenterat någon för sin familj och framförallt aldrig haft någon kille hemma hos sin familj som har sovit över eller så. Då tror jag att hon verkligen längtar efter att träffa DEN killen som är bra nog för det och jag vet att hon ville att killen från England skulle vara just den killen. Jag förstår hennes besvikelse och kan tänka mig att hennes tro och hopp om att hitta någon bra försvann ganska snabbt nu... =( Så är hon så söt och skriver "I wish I was shoe shopping with you somewhere.." för det gjorde vi när hon var i L.A. och hälsade på. Då köpte vi likadana snygga kilklackar bland annat! Hon är världens finaste, gladaste, charmigaste och roligaste tjej att vara med så jag vill inget hellre än att hon ska hitta världens bästa kille som hon får göra lycklig. Önskar att jag kunde skicka dit någon som jag visste var bra för henne =) Nej, nu blir det lite frulle och sen ska jag se den andra filmen jag hyrde - "Charlie Wilson's War" med Tom Hanks och Julia Roberts. Ahh, se så duktig jag är som vilar! =)

Inga kommentarer: