fredag 11 juli 2008

Äta bör man, annars..

Vaknade för en timme sen, ingen aning om hur många timmar jag sov denna gång. My och Patric var hem hit en sväng, innan jag la mig för att kolla på film.. igen. Vaknade av att Fia ringde så vi pratade en stund, önskar jag hade varit kvar i Sundsvall denna vecka då jag varit sjuk. Nu gjorde jag mig lite potatis och purjolökssoppa, en äggmacka och till det självklart ICAs cola light. Jossan, du sviker väl mig inte utan det är väl fortfarande syntetiska ämnen vi snacka här? =) Har ingen aning om hur mycket eller lite jag ätit idag och hela min kroppsrutin är ju off balance. Men men... Nu ska jag se klart slutet på "Running scared", en film med Paul Walker som är rätt bra. Sen tänkte jag testa nåt nytt som Tobbe tipsade mig om idag - http://www.qicksilverscreen.com/ Där kan man se filmer online... om man inte vill gå till ICA och hyra som jag gjort i två dagar=) Om ett dygn börjar jag alltså jobba natt och just nu känns det väl sådär men jag tänkte ändå ge mig på det i allafall en natt. Det är inte så poppis att sjukanmäla sig såhär tätt inpå så jag avser mig att härda ut. Nätterna är ju hyfsat lugna och det ska nog gå bra, värst blir nog cykelturen till och från jobbet. Nu hostar jag ju inget när jag ligger stilla och är tyst.

1 kommentar:

Josefin sa...

ALDRIG ska jag svika dig på den fronten. Eller på någon annan front heller för den delen!

Chrissan, det kommer vara lugnt och skönt att jobba natt! Så håll ut...Vi kommer sakna dig på festen! :(

Stora pussar & Kramar babe!