torsdag 31 juli 2008

Väskan är packad, igen

Fick som sagt en rolig present av mina kära kollo-partners i lördags... Kl.16 ska jag befinna mig på T-centralen med en väska full av spännande saker jag fått på en lista. Det här kan ju inte annat än sluta.... hysteriskt roligt =) Ska upp och jobba några timmar om en stund (måste sova nu ja) och sedan tar jag tåget till Sthlm där det ska bli 27 grader =) Det passar väl bra när man ska ut och åka båt?! JAAAA!! Hoppas att det gick bra att dansa på invigningen av Pride, Sara och Jossan!!! Kanske hinner träffa er i Sthlm en sväng, vi får höras om det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå vad spännande det låter =) Vilken present. Hoppas ni riktigt roligt så hörs vi senare och hoppas vi hinner ses också! Jag åker till Finland på fredagkväll!

puss min frihetsgudinna!