onsdag 9 juli 2008

Insomnia...?

...jag sov ju 5h på dagen idag så jag kan inte sova nu. Sen vet jag att om jag lägger mig ner så börjar jag hosta och det är så obehagligt. Det gör verkligen ONT och låter inte vackert, känns som jag ska spy ungefär... =( Nu har jag äntligen tömt mitt lilla rum, det tog mig tid ikväll med tanke på hostan, så nu kommer dom väl och städar här imorgon.. SUCK va jobbigt det är att flytta runt sina grejer och inse att man har mycket skräp och sånt som man egentligen kan bränna upp. Jag längtar verkligen tills jag har PLATS och jag blir mer och mer säker på att jag inte är nöjd förrän jag bor i ett hus i framtiden. Hus är bäst och nu när vi var i Fredrik och Jennys palats igen i helgen så känner man ju ännu mer hur härligt det är. Nog för att just DET huset är lyx utöver det vanliga och inget jag räknar med att ha i framtiden så gör det ju så mycket att bara slippa känna sig instängd i en lägenhet. Hus is the shit! Bokade en ny tågbiljett hem till Sundsvall ikväll, lika bra att passa på när det var rätt bra pris. Jag har lite hemlängtan nu, fick ju inte träffa mamma i helgen heller och sen när man är sjuk är det alltid extra jobbigt att vara ensam och inte har nån som kommer med te eller en bra tidning :-) Men jag räknar med att vara fullt frisk nästa gång jag är hemma för då ska jag åka mer wake och inte börja spy efteråt av utmattning som jag nästan gjorde i fredags. Ska även testa mina nya bindningar som jag inte kom i sist för vi hade inte med nåt glidmedel i form av rakskum eller diskmedel... Nej nu ska jag försöka sova i ett rum som ekar och imorgon är det en NY dag som jag troligtvis kommer ägna åt att sova och bli frisk. Nya krafter, tack!

Inga kommentarer: