onsdag 30 juli 2008

Sötisarna mina...

Måste bara lägga in två bilder från kalendern som jag fick av FAMILJEN i lördags. Jag blev så otroligt GLAD och den ska hänga på mig vägg...år efter år efter år..:-)

Ni hade samlat många fina minnen som jag alltid kommer bära med mig! TACK!
Och tack Gino för det fina talet och tack INTRO för den superglada dansen ni framförde. Jag blev rörd!

Saknar er!


Nu är jag hemma efter en lugn dag på jobbet, vi fick glass för att vi sålde bra igår :-)
På fredag får jag äntligen nycklarna till rummet så då kan My få tillbaka sitt rum, hehe. Men jag kan inte hämta dom på fredag så det får bli till veckan. Bloggar mer strax, ska bara äta upp min mat här.. blandade ner Sambal Olek och soya i min bulgur och det blev HETT och gott. Mums!


Imorse lyxade jag och köpte en liter jordgubbar utanför ICA så de som är kvar ska jag mumsa på till efterrätt!

Inga kommentarer: