söndag 13 juli 2008

Jag behöver inte gå på krogen längre

För folk ringer till mig och berättar vad som händer där. Yes! Kanske jag slipper besöka svettiga, illaluktande, sunkiga krogen mer där alla är fulla och odrägliga och inte kan hålla takten efter alla shots eller sprutar ner mig med nån annan äcklig vätska.
Hm. Hardly men man kan ju alltid inbilla sig att det är slutbesökt där.
Jag har i allafall, utan att ha varit där ikväll, fått veta vilka som varit där, vem som hejat på vem, vem som dissat vem, vem som raggat på vem, vart efterfesten är och i vissa fall även vem som går hem med vem till slut... Mucho intressanto må jag säga!
Tack för lägesrapport, mina vänner! =)
Natten har gått bra och strax stänger våra system i fyra timmar så då finns det absolut inget annat att göra än att sitta av tiden. Hyfsat lättförtjänta pengar kan man säga. Bra för min hälsa nu också. Jag mår helt okej även om hostattackerna gör sig påminda ibland.
Längtar hem till sängen nu.... solen lyser ute nu och himlen är vackert rosa...!

Inga kommentarer: