lördag 27 november 2010

En trött, en bankman och en norsk!

Jag undrar om detta är ett norskt partytrick???
Henriette hade lite show för mig och Peran ikväll framför Idol :)
Fast först hade Peran lite show när han skulle stänga ventilen till elementet för det blåste svinkallt... det var rätt kul att se honom ta reda på hur man skulle göra det!

Det var en hel del att styra upp på jobbet innan det blev helg, både roligt och svårt. Hade ett lunchmöte med en ny kund som vi hoppas kunna göra några roliga event med nästa år. Nu ska vi bara se till att hitta kunder som vill göra saker NU innan nyår. Vi har två event som vi verkligen vill göra i december och nästa vecka måste vi få in dom! Det är kul att sätta press på sig själv och jag & Lottie är lika taggade båda två. Och våra chefer här i Uppsala har varit ett otroligt stöd den här veckan när vi brottats med några jobbiga frågor, dom backar upp oss till 100% och det är guld värt!

Efter jobbet och innan Peran gick jag in till Henriette som slängde på mig den här klänningen och tröjan....
Det krävs en uppdatering av garderoben för att man ska känna sig snygg 
på vintern i allafall för mig och det här föll jag för så det fick följa med hem från MQ. Köpte även en jacka stor som Norrland i veckan och den tänker jag gömma mig i under vintern för att inte frysa ihäl. 
Tack Johan :)

Ikväll har vi legat i Perans soffa och ätit och kollat på Idol och Bruce live. Han är ju bra men jäklar, vissa låtar går verkligen rakt in när man ser ett liveframträdande. Kolla den här, lyssna på låten och njut av hur han tittar på HENNE... som han sedan gifte sig med :)



Visst är den här fin? Jag passar så bra i Guess klockor och saknar en i guld!
Men jag sparar nog hellre pengarna till liftkort i Åre :)
Här är en snygg bil som snurrar mycket på tv-reklamen nu. Jag gillar ju stora bilar mer, men för att vara en liten bil så är den här cool och jag gillar färgen!
Lisa & Emma försökte dra med mig ut på stan ikväll men jag gick hem, det är så fint ute med stora vita flingor som faller och julgranar på alla gårdar. Jag ska ta igen lite sömn inatt hade jag tänkt och sen orka upp och träna ett hårt pass imorgon bitti. Sen är det fest i Uppsala imorgon kväll!

Well it’s Saturday night
You’re all dressed up in blue
I been watching you awhile
Maybe you been watching me too
So somebody ran out
Left somebody’s heart in a mess
Well if you’re looking for love
Honey I’m tougher than the rest


Inga kommentarer: