tisdag 2 november 2010

Niklas Strömstedt-överraskning!

(Hade jag haft 8,3 mille hade jag kunnat lägga händerna på den här igår kväll när säljstarten av NCC's nyproduktioner satte fart. Vi hade tre VIP-event med dom förra veckan så jag håller tummarna att alla 36 lägenheterna blir sålda i veckan. Spännande och näe, jag kommer inte signa en lya där. Tyvärr.)

Helgen som gick var ju fantastiskt rolig. Gamla och nya bekantskaper i en härlig mix, och sen lite blod på det.
I fredags fick jag en överraskning av mina fina vänner Lotta, Mary & Bella. Men det visade sig att Fia, Lisa & Lottie också var med på ett hörn :) Och dom hade lyckats dölja det mycket bra! Så överraskad jag blev, jag som brukar ha stenkoll :) alla bara dök upp hos Lotta efter jobbet och vi skålade för examen och vår vänskap. Sen visste jag inte var det skulle bära av, jag gissade på bio :) Men det blev Saluhallen och 3-rätters med Niklas Strömstedt som underhållning. Hur kul som helst, lyxig mat, gott vin, underbara vänner och massa härlig sång & musik. Kan knappast bli bättre!
Lisa och jag hade lite roligt åt antalet efterrätter vi fick :)
Den funkade 1994 och den funkar 2010, allsång efter ett par drinkar låter ju alltid så vackert. Mm..joo!
Ja, efter vin kommer drinkar och dom här var väldigt goda...
Var det en dold möhippa tro? ;)
Kvällen blev till natt och den tog nästan inte slut, dansgolvet intogs och våra kära mäklarvänner kom och gjorde oss sällskap. På lördagen var det nog fler än en som var slut i allafall! 

TACK Lotta, Mary, Bella, Fia, Lisa och Lottie för att ni är världens bästa vänner och att ni ordnade det här till mig var det bästa jag kunde önskat mig och det sista jag förväntade mig. Ser fram emot många roliga stunder tillsammans, ni är helt otroligt underbara!

Inga kommentarer: