torsdag 4 november 2010

Good idea...

Näe, det är faktiskt inte en cell. 
Det är ett konferensrum på jobbet som inte direkt inspirerar oss. Varför är de flesta mötesrum så kala och stela? Varför kan man inte bara gå loss med färger, former, tyger, möbler och skapa nåt som uppmanar till kreativitet och glädje? Okej att inte alla rum är rosa med fatboys, men nåt rum kan väl vara lite roligare än såhär när man ska skapa magic? Måste få igenom det snart...

När jag fick mitt skrivbord tänkte jag att "va skönt, nu har man ett enda ställe för allt och kan hålla ordning på alla papper...."

Mjo...
Har väl suttit stilla här i en kvart sen 1 oktober ungefär... 
Duracell-kaniner behöver ingen fast arbetsplats,  vi borde få bidrag till nya skor istället eftersom det är dom vi sliter ut :)

Många roliga, kreativa, galna, uttömmande möten senaste dagarna och jag älskar mitt jobb!
Vi kladdar, suddar, testar, ringer, frågar, säljer, tjatar, pratar, vrider och vänder på alla våra idéer!
VAD VORE LIVET UTAN ALLA GALNA IDÉER MAN FÅR? 
Jag förespråkar ett idérikare samhälle. Uppmuntran är bäst ingen protest!!

Inga kommentarer: