måndag 29 november 2010

Kallt ute, varma minnen

Jag har gått runt som en vandrande isbit idag så jag behöver lite bilder från i somras för att komma ihåg att det var dagar då man rann bort av svett och längtade efter lite kyliga vindar...
Ni kommer väl ihåg vilken sjukt bra sommar det var i år? 
Inte för att jag var ledig och kunde åka och bada varje dag men det var galet härliga kvällar då jag såg till att hitta på saker!

Jag & bror i Danmark
Jag & syster i pappas trädgård
Min favoritsport som är omöjlig att utöva i Sverige såhär års...

Var på gymmet med Martin och Magnus ikväll och tränade vattenskid- & wake musklerna, eller jag sa det till mig själv för att träningen skulle bli kul. Det funkade! Martin körde mer på beach 2011-temat.
Snart är det sommar igen... men först lite sånt här:
Många som var på skidtestarhelg i Sälen i helgen och åkte en massa slalom... jag längtar!

Nu var det alldeles för länge sen jag pratade med Frida, som tar examen om två veckor!
Sjukt stolt kompis här hemma på andra sidan atlanten och snart kommer du på besök :)
Det blir inte lika varmt som när jag var hos dig och vi tittade på delfinerna som lekte...
Ska bli så kul att ha dig här lite mer än en vecka!

Inga kommentarer: