tisdag 3 mars 2009

1 år har gått imorrn..

Solnedgång, hav och plamer, där trivs Chris! ..sen jag lämnade mitt andra hemland. USA. Jag är glad att jag är i Sverige just nu med tanke på omständigheterna men det går inte en dag, knappt en timme utan att jag tänker på USA. Jag saknar livet där och jag längtar tillbaka för jag hör hemma där lika mycket som här. Det tror jag alla håller med om! Men det är ju bättre att längta/sakna med kärlek än med hat :) Bilden är från min och Eddies roadtrip i Florida sommaren 2004. En av mitt livs roligaste resor då jag bland annat klappade en delfin för första gången och besökte ett amerikanskt college, gjorde ett prov och kom in :) Sen valde jag ju California istället och det ångrar jag inte!
"And you can easily gamble your life away Second after second And day by day You play the game or you walk away It's a new turn on a blue day And a cool deal of life for me And it's all good"

2 kommentarer:

Josie1 sa...

Alltid skönt att veta att någon förstår! Jag tror jag går igenom en kris nu. Puss och ha en skön dag ...


betyder de här att de var ett år sedan vi höll på att bränna ner apt 456, kommer du ihåg chipsskålen :P

Josie1 sa...

Saknar dig också, den 14 får vi leka!!! KRAMAR