måndag 2 mars 2009

När det regnar hyr man film och äter popcorn

Kom hem till Uppsala nu och lyckades få en läkartid redan kl.1530. Skönt att slippa vänta så länge, jag hoppas jag får medicin nu för det här går ju inte bort av sig själv :( Snälla Fia skjutsade mig till tåget imorse, tack min älskade vän för att du är så go och glad! Jag längtar tills det blir ljusare tider och jag kan få vara lite gladare, då ska vi göra massa roliga saker. Du är alltid välkommen till Uppsala om du tröttnar på storstan :) Fast nu längtar jag till Stockholm eftersom det var längesen jag var där, ska bli kul att åka dit nästa helg!
Hade gärna hyrt film och ätit popcorn med dig och legat i soffan och pratat en massa...skulle verkligen behöva det.... Per vill ses ikväll och beroende på vad läkaren säger så kanske jag orkar lite sällskap. Vill verkligen kunna gå till skolan imorrn för då händer det skojiga saker!

Inga kommentarer: