lördag 7 mars 2009

Stayin' Alive

Festen igår var hur rolig som helst! Alla var så snygga och vi dansade disco hela kvällen. Idag har jag, Lottie, Emma och Patrik varit på Bandyfestivalen som några ur T13 anordnade, det var iskallt men skoj. Jag testade "speed shooting" och sköt en bandyboll i 83km/h :) grym man är! (15-åriga killarna som var där sköt väl runt 150km/h...) Sen fikade vi gott fika på Norrlands och sen mötte jag upp Lotta en snabbis på stan. Nu ska jag snart till Emma igen och där är det väl lite fest... får se hur mycket jag orkar men idag är en sån dag då jag inte vill sitta hemma ensam och alla jag vet ska på fest/ut eller bort... Så då har jag ju inget val om jag inte vill vara hemma själv.... Det blir nog en kul kväll även om jag inte är så laddad just nu. Har faktiskt träningsvärk från allt dansande, haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

duu ser grym ut baby! vad var ditt stage-namn?? :)

Märy the houseowner sa...

Du passar i krullet, baby :)