måndag 23 mars 2009

Måndag natt

Borde sova. Som vanligt. Läser ett tal som Jacob ska hålla på ett bröllop och som han ville ha lite feed back på. Börjar tänka på bröllop och tycker det är dags att gå på ett nu! Men ingen inbjudan har ramlat ner i min brevlåda så denna sommar blir det väl inget... Jag vet ju dock några som står på tur... kom igen nu va!!! Har haft en grym dag i skolan. Föreläsning/Seminarium hela dagen om Retorik och kommunikation. Sååååå kul! Vi snackade om Presentationstekniker och framförande, kollade på Obamas tal och på Kungafamiljens stela uttalande på youtube när Victoria och Daniel förlovade sig. Vi gjorde massvis med roliga och nyttiga övningar och det är vad jag älskar med min utbildning - vi får ÖVA ÖVA ÖVA som om man är på jobbet, på riktigt hela tiden! Inget blir torrt och stelt och orelevant. Perfa! Nästa vecka fortsätter vi och då ska alla få berätta en liten historia om sig själva på ca 2 min... någon som hört mig berätta nåt kul nån gång? jag har idétorka just nu och tycker inte om att prata om mig själv... Hade en underbar helg i Sthlm med mina L.A. vänner och Fia. Berättar mer om den imorrn, nu måste jag sova! Vill bara TACKA mina vänner som verkligen ger mig glädje i alla stunder. Ni är fantastiska och skratten ni gav mig den här helgen kommer jag leva på länge! :) KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lennart skänkte oss de längsta skratten =) Hahaha, det kommer jag skratta åt så länge jag lever tror jag!

TACK själv för i helgen vännen! Det var skitkul som alltid med dig!

Puss ses snart igen!