onsdag 4 mars 2009

Antibiotika-high!

Har suttit och pratat med Andreas i köket och druckit smoothie. Trevligt med eftermiddagsbesök och jag träffar Andreas alldeles för sällan nu. Han jobbar och pluggar för mycket och jag är aldrig hemma när han går förbi :( Och idag hade han fått en tråkigt besked så jag tycker synd om honom. Igår fick jag i allafall antibiotika så nu ska jag bli fri från det jag haft i kroppen. Känns redan lite bättre men jag ska inte ropa hej.. Kan vara så att vetekudden jag går runt med runt nacken också hjälper. Gött! Sen får jag mina halsprover på fredag så då får jag se vad de visar. Hals- och nackmusklerna ska få sig lite massage ikväll också för Fia är på väg hit nu :) Mysigt att få ro om henne en vardagskväll, om nu bara Marre kommer ihåg att han ska ta med henne hit... Har haft två effektiva dagar på skolan med projektet. Imorgon bitti drar jag + 3st på en road trip till metropolen Västerås för att lyssna på en inspirerande föreläsning av Svenskt Näringslivs ordförande. Hon som bl.a startade Svenska Lantchips med sin man :) Igår kväll var jag, Lottie och Emma på Företagslotsen och lyssnade på info om hur man går till väga när man vill starta företag. Nyttigt men inte så inspirerande utan snarare sömnpiller.. Därför blev jag så taggad på vårt projekt som kommer att bli SÅ mycket bättre! Den 16 April på Flustret anordnar I.N. ONE (min projektgrupp) tillsammans med Drivhuset årets inspirationskväll för alla som går i tankar att förverkliga sin affärsdröm! Det blir föreläsare, mingel, montrar och annat spännande och idag gick det SÅ bra! Just ja, åt veckans middag med Per och Lotta igår och Per berömde min köttfärssås till att möjligtvis vara den godaste han nånsin har ätit. Hmm. Har jag nånsin fått ett så fint matbetyg? :) Det var ju kul och jag gillar verkligen våra små middagsstunder... Vi slöade och såg på "Den rätte för Rosing" som måste vara årets mest pinsamma och värdelösa tv-program. Fast nu måste jag ju kolla vem av stolpskotten hon väljer...suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Var inte så hård mot Hugo!!!!!!

Frida