torsdag 19 mars 2009

Redan torsdag igen

Den här veckan gick snabbt. Kanske för att jag blundade och inte riktigt ville så mycket. Det har varit skönt att haft projekttid hela veckan och tjejkvällen och den sköna dagen igår var välbehövlig. Igår kväll såg jag, Lotta och Per film hos Lotta. Per, som ALLTID ska välja film gjorde återigen ett kasst val - "Australia". Jag och Lotta stängde av i protest efter drygt halva. Segfilm! Efter skolan har jag varit och simmat en sväng, mina axlar och nacke är ju sönderstressade så jag behövde lite mjukgöring där. Skönt men gud va folk simmar sakta!!! Jag simmade om alla 2-3 ggr och till slut lessnade jag och klev upp.. Nu ska jag kila på föreläsning med Malin Berghagen som ska prata om hur vägen mot sina drömmar kan se ut...spännande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Chris, ni borde ha tittat pa hela! Seg i borjan, men jatte bra sen! Jag&Frida tittade pa den for nan vecka sen.

Oh vilken kul forelasning, det maste du skriva om pa bloggen sen :)

Ta hand om dig!

Tankar&Kramar

Anonym sa...

NEJ!!! Australia är ju jättebra! Man måste bara pina sig genom första timmen, sen är den grym!
Frida

Anonym sa...

Hej! Ja skicka mig gärna din kompis mejl.. kanske är lättare att ta de direkt med honom..
du kan skriva på mejlen.. sssophiaaa@hotmail.com lr till bloggen sssophiaaa.blogg.se det är vilket som.. tck för hjälpen :)