torsdag 12 mars 2009

I wanna be starting something...

Hela dagen försökte jag få biljetter till Michael men när jag väl kom fram till betalning på sidan så vägrade den ta mitt telefonnummer fast jag skrev det på alla sätt och vis, både mitt svenska och amerikanska. IRRITERANDE!!! Men jag får fortsätta försöka... Frida, vi MÅSTE ju dit på nåt sätt och jag skulle verkligen tycka det var allra roligast att åka dit med DIG! Tänk, då har vi varit först på Neverland tillsammans och sen sett honom live. Coolt!! Idag har varit en lång dag och jag ska alldeles strax sova. Först skola, sen möte på jobbet, sen träning och sist bio med några i klassen... "Män som hatar kvinnor" och den var grym. Precis som jag väntat mig och Naomi Rapace gör ju en strålande insats, dock väldigt många starka scener som inte var så trevliga att se.. Imorrn är det Projektdag och vi kör stenhårt nu! Bitarna faller på plats och vi är SÅ duktiga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Frida