lördag 14 mars 2009

Saturday!

Skönt med lördag! Vaknade för en stund sen och pratade nyss med Andreas som skrattar åt mig för att jag inte vill gå på bandyn för att det är kallt. Men jag fryser ju jämt så varför ska jag utsätta mig för det? Just det. Men Sirius är i semifinal och det är ju kul! Hoppas dom vinner! Hade velat gå på basketen på tisdag, Sallén är i kvartsfinal mot Plannja, men vi ska ha tjejkväll med lite brudar i skolan :) Igår var jag och tränade aerobics med Emma och My, kul!!!!!!!!! Sen satt jag hemma och kollade på tv innan Patrik i klassen kom över och vi gick över till Jacob där även Henrik, Johan och Oskar satt och drack lite öl. Vi flummade med fula videos på youtube och lyssnade på gammal hiphop :) Sen gick dom ut och jag hem och sov! Veckan har handlat mycket om projektet, vi går framåt men motivationen har sjunkit hos vissa så nästa vecka ska jag och Emma, som är Projektledare, ta tag i det och motivera vår grupp. Vi börjar på måndag med ett frukostmöte! Mamma, snart får du åka hem och du har kämpat och kämpat och från och med idag hoppas jag du ska slippa det värsta! Älskar dig och du finns alltid i mina tankar! I torsdags fyllde Lotta år så det var först Lyxlunch på Carl Philip med henne och Mary och sen fika på kvällen med en massa hembakat och mumsigt. Ikväll har dom fest tillsammans eftersom Mary fyller snart, så det blir italiensk buffé och säkert gott vin :) Ser fram emot det men jag hoppas jag kommer ta det lugnt, vill inte vara för trött imorrn! Fick inga Michael Jackson biljetter så antingen får jag åka med Pablo och hans polare eller Daniel och hans polare. Ska kolla på vad det skulle kosta, det vore ju sååååååå häftigt att se The King of Pop! Om jag kan få ihop 10 pers kanske jag kan fixa en paketresa till bra pris, nån som vill? Nu ska jag gå till gymmet en sväng och sen är det presentjakt på stan som gäller!

1 kommentar:

sssophiaaa sa...

Hej!
HUr kan du kanske få tag på billiga paketresor till michael?? Ja o min pojkvän e nästan desperata efter att få gå.. han försökte oxå boka men de blev precis lika dant för honom som för dig..har kollat på massa sidor efter biljetter men folk har ju sjuka priser.. om du vet någon bra sida så kan du snälla ge mig den på sssophiaaa.blogg.se :) tack o hej