fredag 20 augusti 2010

"I'll be there for you...."

Igår kväll var jag och Lottie hos fina Ann som gick i vår klass i början av utbildningen. Nu tar hon snart över som ansvarig ute på Skarholmen, restaurangen med Uppsala's vackraste utsikt vid vattnet.
Hon bjöd oss på massa gott och vi satt och pratade om livet, minnen, Gotland, män och jobb. En ganska bra mix :)
Ann är så klok, mycket klokare än mig och Lottie... Så hon är lite av en mentor för oss samtidigt som hon är en nära vän. Hon är 50år ung och det känns så härligt att kunna sitta och prata som vi gjorde till klockan 3 på natten, dricka vin och skratta tillsammans. Jag uppskattar verkligen stunder som igår, det är viktigt för mig att ha dessa givande samtal, tack Ann & Lottie!

Jag och Lottie har snackat mycket om det här med killkompisar på senaste.
Har vi för många? Är vi mer än kompisar med dom? Kommer vi bli ihop med dom i framtiden?
Hur mycket vi än vänder och vrider på tankarna kommer vi bara fram till en sak: Dom är kung att ha :) Jag älskar er alla och saknar er som jag sällan träffar! (Här är några av dom, det finns fler) :)



Tjejer, så vitt jag vet så är ALLA singlar... kontakta mig för detaljer :)

Inga kommentarer: