måndag 30 augusti 2010

Kräftskiva och Lisa's fest!

Kräftskiva hos Andreas i fredags höll samma klass som alla andra år. Goda pajer, massa ost och trevligt folk!
Jonas höll i taktpinnen som alltid :)
Jag, Lovisa och Kristoffer 
Varför köpa choklad när man kan göra egna tryfflar?! Andreas gör allt rätt :)
Jag, Lottie, Fia och Olle tog till vara på sista sommarlördagen i Uppsala och såg Jonas 86ers förlora mot Ystad. Kanske för att vi inte hade med oss våra pompoms...

Senare var det dags för Lisa's 30-års skiva! Hon var strålande vacker som alltid och bjöd in oss till en läckert uppdukad buffé och trevligt sällskap i form av släkt och vänner! Vi åt, sjöng och röjde!
 Jag hade Lotta som bordsdam och vi skrev bästa snapsvisan som Lag Moet :)
 

 
Stockholmsbrudarna var på besök. Så kul att äntligen ses igen och ni är ju för fina!
 
Freddan, Anton och Jocke berättade roliga historier i köket :)

Jag och Josse känner oss inte speciellt bruna brevid Fia och om man tittar på dom här två inser man också att man har en bit kvar... :)
Alex och Lisa, brown sugar!!
Jag och snygg-Emma!
Anton körde release på sin nya hitlåt till Lisa's ära. På ett dansgolv nära dig inom kort :)
Om Lisa's brorsdotter någon gång behöver en extramamma så ställer jag upp. Här var min kväll gjord :) Underbara Klara, sötaste prinsessan på festen!
Så fort borden plockats undan var det dansgolv hela natten! Jag och Lottie hade fixat så en av våra Sommarlovsentreprenörer & hennes kompis kom och dansade lite ragga, lärde ut några steg till alla som ville och bjöd på en liten show :) Så kul för tjejerna och jag hoppas dom hade lika roligt som vi!
TACK Lisa för en oförglömlig fest, det är tur att du bara fyller 30 en gång :)
Igår var jag helt slut efter för mycket vin för sent på natten och allt dansande, jag tog mig knappt upp ur sängen och jag hatar ju att ligga stilla på ljusa dagen, så när Peran ringde och sa att han stukat foten kände jag mig tvungen att ställa upp. Handlade mat och fixade käk till oss, han och Andreas gav mig full uppmärksamhet....mellan matcherna :)
Det är underhållande vilka nya sidor som kan komma fram när man spelar tv-spel.
Om en vecka åker dom till Grekland och jag undrar om PS3 får följa med?

Jag vill att den här veckan ska gå fort, det blir roligheter i Stockholm tors-fre och förhoppningsvis Västerås på lördag. Snälla sol, håll dig framme!!
Men innan det ska jag göra klart allt skoljobb och det är en del att styra upp. Men sen är det över för gott. Poff!
Och då får vi ÄNTLIGEN börja jobba på riktigt!!!!

1 kommentar:

tobias sa...

Så Västerås på lördag!? Du har väl hört att jag flyttat dit? :) Har du tid så skulle det vara kul att ses en sväng! Jag har nollning i två veckor, men det är ju inte obligatoriskt och jag kommer nog inte vara med på allt heller. Så, som sagt, ring om det finns några minuter över, att bara säga hej iaf! :)

Kram!