söndag 22 augusti 2010

Sunny Sunday!

Vaknade upp med massa energi idag och vilken härlig känsla det är! Klockan stod på före 8 och efter en sväng ute i solen och ett hårt benpass med My på gymmet är jag redo för lite planskrivande.Jag blir tokig på att sitta stilla framför datorn dessa dagar men bara en vecka kvar nu förhoppningsvis!
Sen gör det ju inget att jag får ett sms av Lottie där det står: "vad sägs om att jag köper med lite räkor, halloumi och oliver och kommer hem till dig senare?" Jaaaaaaaaaaaa tack, you're my savior! Och Lisa är hemma från Turkland så jag hoppas vi får sällskap av henne senare. Har saknar dig!!!
Efter en vecka som varit väldigt pissig och deppig för att vara mig så känner jag att det är dags att rycka upp sig lite... jag är ju trots allt superwoman för det mesta :) (inställning hörrni!!!)



Och om exakt 2 månader tar jag EXAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bara det får mig att le och tänka på världens bästa tjejer som jag inte hade träffat om jag inte börjat på Idékraft! och vilken resa det varit... både den värsta och den bästa i mitt liv!♥

Tänker självklart på alla andra i Team 14 också :) Saknar er nu när vi så sällan ses!
OH HAPPY DAY♥ 
Gör någon glad med ett sms, en kram eller varför inte en oväntad komplimang idag!

1 kommentar:

Zelly sa...

Hej vännen. Tack söta för dina fina ord. Det där är ju inget som man skriver hur som helst. Dina ord värmde verkligen. Jag hoppas verkligen att vi ses snart, det vore så roligt och det var på tok för länge sedan. Massa kramar