fredag 20 augusti 2010

Miami girl

Jag fick äntligen prata med Frida som nyss kommit hem från en kärlekssemester i Miami med sin man :) Han överraskade henne med en resa när hon kom och hälsade på honom i Texas och idag åker han till Irak. Ett år till ifrån varandra - tuff kärlek, tuff tjej min Frida!
Jag tänkte tillbaka på när jag var i Miami 2004 med Eddie, vi körde road trip i Florida och vad små vi var när jag tänker efter..jag fyllde 21! En riktigt rolig semester var det, vi fick låna en ny pickup av John & Barbara och hann med hur mycket som helst. Jag shoppade loss som en galning och på så sätt var inte han och jag så bra för varann, vi älskade att handla tillsammans... :) en favoritaffär var Ecko-butiken vi hittade i nåt mall i Miami! Måste leta fram klockan jag köpte där!


 
 
Stranden i Miami är precis så fantastisk som Frida beskrev den när vi pratade, inte direkt avloppsvatten som i L.A, och hotellen är coola.

Miami i all ära, jag vill till California nu och jag tror jag har en plan :)

Dags för middag hos My & Patric efter årets sämsta löprunda. Det var inte ens löpning, det var lufsande. Skärpning, Olai!!!!!!!
(Om ni undrar varför jag är ständigt uppkopplad nu är det för att jag sitter och sliter med en projektplan och måste blogga och snokbooka under tiden för att jag inte har nån att prata live med...)

1 kommentar:

Frida sa...

Kom kom kom kom kom kom kom kom kom kom :)