tisdag 24 augusti 2010

Pepp pepp!

Klockan 22:30 en tisdag kan man ha såhär kul.... vi sitter på skolan!
Vad skulle jag göra utan Lottie?? Få social panik är ett som är säkert!
Nu har vi suttit och skrivit projektplaner och kommit på en rolig idé som vi kanske börjar med imorgon :)
Såg en interaktiv Robyn-konsert ikväll på Live-löpet (Aftonbladet) och där har vi ju det nya, riktigt coolt! (Hon sjöng 4 låtar) Nog för att jag aldrig kommer sluta gå på livekonserter men att kunna vifta med tändare och hångla upp nån i publiken hemifrån är ju asballt. Synd att det inte fanns år 1998 ;)
Pratade nyss med gammal kollega och jag hörde att nåt inte var som vanligt... och han säger "jag känner inte igen mig själv...." Doktor Chris svarar: "Du är ju kär!"
Så sant så sant och han kommer göra en lyckligt lottad tjej väldigt lycklig det bara vet jag.

Therese, du gjorde min dag idag! Jag hittade ett paket innanför dörren när jag kom hem :)
Bling-bling som hon hittat i en second hand-butik i Oslo och som passade mig bättre än nån annan!
PUSS!!!!!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Ni är grymma! Hoppas och tror att ni hört det förut, men de kan aldrig bli för mkt! Ni är grymma på så många olika sätt. Ni är alltid grymt snygga och man blir avundsjuk bara man tittar på er :) sen är ni också smarta, har kloka svar på det mesta, roliga, härliga och inspirerar mig som tusan. Jag är glad att känner er båda och att ni finns i mitt liv!
Puss o kram på er! /Anna

Chris sa...

Och jag är glad att DU finns i mitt liv numera Anna!
Du har också en energi som smittar av sig och jag blir glad bara jag ser din blonda kalufs :)

Ha det så härligt i Italien nu!
Puss!

Frida sa...

Åh puss till MIG :)
Boka nu då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):)