torsdag 19 augusti 2010

Torsdagsdrömmar

En dag på favoritstranden där jag var med Gino i höstas... 
Kommer ihåg hur nice vi hade det, en macka från Ralph's, en Pepsi max och massa skitsnack! Saknar min galnaste vän som nu befinner sig i Gbg och avslutar sina New York-studier därifrån. Han och Frida är snart klara med sina Bachelor's som vi alla påbörjade i jan 2007. Lyckliga tider minst sagt :)
För tillfället trivs jag oerhört bra i Uppsala och snart kommer det hända ännu fler roliga grejer här och då vill jag inte flytta nånstans. Men rastlös som man är vill jag ju ändå bort på nåt sätt.
Och bara för att jag trivs här betyder det inte att jag inte saknar USA. För det gör jag jämt, varenda dag och ibland flera gånger varje dag. Älskade, underbara Kalifornien!
"Men flytta dit då" säger dom. Men nej, det vill jag faktiskt inte just nu, men jag vill dit på semester och hälsa på min soulmate Frida!
Eftersom jag lever i tron om att allt går bara man vill det tillräckligt mycket så har jag nu börjat drömma igen. Det är ju så lätt att klicka sig in på seat24.se och fylla i Los Angeles, California.
Det gick ju sist så det borde ju gå även i år :)  hmmmmmm....


Frida, jag vill jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Frida sa...

Ja, men kooooooooooooom då :) Jag vet att du jättegärna vill bo med mig och mina spindlar i flera veckor :) Jag och mina spindlar välkomnar dig med open arms!
Imorgon MÅSTE vi skypa!