torsdag 26 augusti 2010

Släpp ut mig!

Trött Chris kommer hem till världens bästa Lottie igår kväll och möts av detta, me like!
Härlig kvällssol, vänner och rödvin gör mig pigg & glad, speciellt efter en dag instängd framför datorn. Lisa, Lottie & jag satt och pratade examensfest, 30-års fest och nya jobb hemma hos Lottie.
Imorgon ska projektplanen in så idag har jag också suttit instängd och jag hatar det på riktigt. Får social abstinens och kommer på mig med att prata med mig själv och dessutom får jag huvudvärk. 
Därför gäller det att muta sig själv... om jag är duktig får jag nåt roligt :) Så om 20min kommer Lottie och vi ska ner på stan och låtsas att vi har pengar att spendera, det är ju ingen som ser att vi är pank direkt. Bara att dra på sig nåt dyrt man har längst in i garderoben och dricka ur samma flaska några timmar, he he.
Wayne's Coffee tycker i allafall att vi alla är heta även nu när sommaren är över... ;)
Hade ett bra möte där igår ang jobb. Det ser ljust ut. 
Vilket betyder att det också ser California-ljust ut :) 

Just ja, jag gick med HÄR idag. Billigt och säkert intressant, första eventet gratis - perfekt!
Dagens sönderspelade låt: Club Can't Handle Me
Imorgon är det deadline och sen kräftskiva hos Andreas. Den 1 av 2 denna helg :)

Inga kommentarer: