tisdag 9 juni 2009

Allra käraste syster!

På torsdag tar hon studenten och det ska vi minsann fira rejält!
Det känns ganska overkligt. Jag är ju den av syskonen Olai-Jansson som gör allting först. Åtminstone var det så förr. Jag blev vuxen först av oss tre, känns ganska stort. Och helt plötsligt är de andra två också vuxna. VI är vuxna syskon, hur skumt är inte det?
Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att inte stå nära mina två "riktiga" syskon, jag står ju nära de som är "låtsas" och "halva" också :)
Jag hoppas verkligen att jag är den storasyster jag vill vara och att du min älskade syster vet att jag alltid finns här och tror på dig och lyssnar på dig. Det kommer jag alltid att göra, jag är så otroligt stolt över att vara DIN syster ska du veta!
Om du bara visste hur många som kommer och säger till mig hur vacker Du är och vilken fin syster jag har. Det händer hela tiden :) Jag kan inte annat än hålla med. Du är unik och jag vet ingen som t.ex. är så bra på att sätta ihop outfits som du är, kan vi inte dela garderob snart?
Kan du inte flytta ner till mig ett tag? (nej, jag vet att du inte lämnar din fyrbenta vän, men jag måste ju fråga ;)
Saknar dig när vi ses så sällan, men jag hoppas vi kommer att göra en massa kul i sommar och framöver....
Wakeboard ska vi köra i sommar, du är ju grymmers!
Förra året på Gatufesten hade jag och syster en galet rolig vecka tillsammans. Många skratt, äckligt vin, fula bilder och röj på stan! :) Du & Jag - Krimskrams & Tingeling! LOVE YOU!

1 kommentar:

tomtebloss sa...

Men guuuuud så söt du är!

Puss