tisdag 30 juni 2009

Finns han i ett öltält måntro?

Jag längtar ju efter att vara kär och galen!
Nu när det är så somrigt och härligt vill man ju dela det med någon speciell person. Var är du någonstans min sommarflirt 2009? :)
Sommaren, när den är såhär, är så romantisk tycker jag, det går att göra så många saker som är romantiska... titta bara på bilden....
Har man någon att pussa på i sommar ska man ta vara på det och njuta så mycket det går. I vinter kan man sitta hemma själv, bitter och grå.. haha!
Sundsvall verkar ju för övrigt ha tömts på söta killar, får hoppas att det har anlänt några utbölingar tills ikväll. Sen hade jag ju iofs den finaste killen i stan förr i tiden, så ribban ligger ju där den ligger :(
Im a Flirt!

1 kommentar:

Josefin sa...

Faaan va sexigt. Ge mig.

Jag förstår hur du känner Chrissan...Du hittar nog ngn snabbt, din flörtiga snygging...;)

Ikväll kör vi järnet, weeeeeee!

Du är grym, puss <3