söndag 14 juni 2009

Nina - STUDENT 2009

Nu har hon tagit studenten! Min fina syster firades och är förhoppningsvis nöjd och glad över helgen som jag tycker blev väldigt lyckad. Vi hade jättekul och mottagningen hemma var en succé med mammas goda mat och massor av trevligt folk. TACK alla ni som kom och firade Nina! Och tack Fia för all hjälp i köket, mamma uppskattade verkligen det och du är alltid en glädjespridare i huset :) Puss!
Syster och två av våra fina bröder. Snygga i rött :) Skylten som jag fixat ihop..
Tre svartklädda kusiner :) Tänk så stora alla är nu, när jag tog studenten var ju alla fortfarande barn. Kul nu när vi kan festa tillsammans!
Precis som de två tidigare studenterna får alla syskonen Olai-Jansson åka släpvagn hem från stan... Nina vägrade åka själv så Jojje och Jerre gjorde henne sällskap och det var allt annat än varmt :)
Jag och Fia kände oss som studenter :) Det var bättre förr! HAHA
Svennebanan? ;)
I fredags gick Mattias (kusin) ut 9an och jag och mamma följde med till kyrkan. Han fick ett idrottsstipendium som han ska vara STOLT över. Bra kämpat och lycka till i gymnasiet nu, det blir mycket idrott där med!
Tillbaka i Uppsala nu, regnet öser ner och jag ska kila till gymet och möta upp My! Igår kväll var det spelkväll med gänget på schemat. Även en god tacomiddag med Henka och Per intogs. Idag ska jag plugga och sen blir det middag och film, precis vad man orkar en söndag som denna...

Inga kommentarer: